Regulamin jubileuszowych, XXV Kościerskich Biegów Ulicznych
1. Cele imprezy:
- Popularyzacja i upowszechnianie biegania jako najprostszej formy aktywności ruchowej,
- Stworzenie możliwości sprawdzenia się w rywalizacji sportowej,
- Promocja biegania wśród mieszkańców powiatu kościerskiego,
- Promocja miasta, Szkoły Podstawowej nr 1 oraz klubu Remus.
2. Organizatorzy:
- Kościerski Uczniowski Klub Sportowy Remus Kościerzyna,
ul. 3-go Maja 9A, 83-400 Kościerzyna,
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ,
strona internetowa: www.remus.tkmedica.pl - Kościerski Ośrodek Sportu i Rekreacji,
- Miasto Kościerzyna,
- Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1,
ul. 8-go Marca 1
3. Patronat:
- Miasto Kościerzyna,
- Powiat Kościerski.
4. Termin:
- 19 październik 2019 r.,
- Rozpoczęcie zawodów planowane jest na godzinę 13:00
5. Miejsce:
- 8-go Marca 1. Zapisy i weryfikacja przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1.
- Start i meta przed szkołą. W celu rozgrzewki udostępnione będzie boisko na zapleczu szkoły.
- Przebieralnia na sali gimnastycznej oraz w wydzielonej klasie w budynku.
- Planowany posiłek.
- Podium przy wejściu do szkoły.
- Parking przy drodze Wojska Polskiego około 400m od startu.
6. Kategorie i dystanse:
Startują dziewczęta i chłopcy oddzielnie bieg po biegu poza rocznikiem 2005-2006.
Biegi młodzieżowe klas "0 i mł, I, II, III, IV: wymarsz 13:15 na start wszystkich grup z sędzią startowym i pomocniczym.
- Bieg dziewcząt, rocznik 2013 i mł., kl. "0" i mł.- dystans 150m - start o 13:20,
- Bieg chłopców, rocznik 2013 i mł., kl. "0" i mł. - dystans 150m - start o 13:30,
- Bieg dziewcząt, roczniki 2012-2011, kl. I-II - dystans 300m - start o 13:40,
- Bieg chłopców, roczniki 2012-2011, kl. I-II - dystans 300m - start o 13:50,
- Bieg dziewcząt, roczniki 2010-2009, kl. III-IV - dystans 400m - start o 14:00,
- Bieg chłopców, roczniki 2010-2009, kl. III-IV - dystans 400m - start o 14:10,
- Bieg dziewcząt, roczniki 2008-2007, kl. V-VI - dystans 650m - start o 14:20,
- Bieg chłopców, roczniki 2008-2007, kl. V-VI - dystans 650m - start o 14:30,
- Bieg dziewcząt i chłopców kl. VII, VIII, roczniki 2006-2005, dystans 1300m - start o 14:40
Bieg dla dziewcząt pod patronatem NSZZ "Solidarność", bieg chłopców pamięci Mateusza Wendt – byłego zawodnika Remus Kościerzyna, (mistrza wojewódzkiej Gimnazjady z 2007 roku),
Bieg główny (Bieg Jubileuszowy Remusa)
- Dystans: 5 km, start o 15:10
- Kategorie wiekowe (dla kobiet K i mężczyzn M):
- M16 (do 19 lat) (2003-2000), K16
- M20 (20-29 lat) (1999-1990), K20
- M30 (30-39 lat) (1989-1990), K30
- M40 (40-49 lat) (1979-1970), K40
- M50 (50-59 lat) (1969-1960), K50
- M60 (60-69 lat) (1959-1950), K60
- M70 (70-79 lat) (1949-1940), K70
- M80+ (80 lat i więcej) (1939 i wcześniej), K80+
7. Uczestnictwo:
- Każdy uczestnik zawodów ma obowiązek zapoznać się z regulaminem imprezy i zobowiązany jest do jego przestrzegania,
- W zawodach prawo startu mają wszyscy, którzy nie posiadają przeciwwskazań lekarskich i podpiszą przy weryfikacji oświadczenie, że startują na własną odpowiedzialność,
- W przypadku osób, które do dnia imprezy nie ukończyły 18 lat wymagane jest posiadanie pisemnego pozwolenia rodzica lub opiekuna na udział w zawodach (wzór do pobrania),
- Wszyscy uczestnicy zapisani na bieg muszą dokonać w dniu startu weryfikacji w Biurze Zawodów.
8. Zgłoszenia i opłaty:
- Do biegu głównego, do 18.10.2018 23:59 można zgłaszać swój udział poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy na stronie elektronicznezapisy.pl (link umieszczono na www.remus.tkmedica.pl), lub w biurze zawodów (w dniu zawodów) do godz. 15:00.
- Wpłaty za start w biegu głównym realizowane są przez system DotPay w momencie zapisów systemem elektronicznym lub w dniu zawodów, w biurze zawodów.
- Opłata startowa zapisanych elektronicznie i opłaconych systemem DotPay wynosi 20zł. Opłata w biurze zawodów na miejscu: 30zł.
- Z opłaty do biegu głównego zwolnieni są zawodnicy klubu KUKS Remus Kościerzyna.
- Zapisy do biegów młodzieżowych będą prowadzone tylko w dniu zawodów, w biurze zawodów w godz. 10:00-12:30.
- Ekipy zbiorowe np. szkoły mogą przygotować listy startowe, złożyć je w dniu zawodów i pobrać kartki startowe.
- Do biegów młodzieżowych nie pobiera się opłat startowych.
9. Nagrody:
- Każdy uczestnik biegów młodzieżowych i biegu głównego otrzyma pamiątkowy medal.
- W biegach młodzieżowych najlepszych sześciu zawodników otrzyma nagrody rzeczowe.
- Trójka najlepszych zawodników w biegu głównym otrzyma nagrody finansowe (do wiadomości w terminie późniejszym)
- Najlepszy zawodnik - zawodniczka klubu Remus biegu głównego otrzyma nagrodę prezesa klubu
- Przewidujemy losowanie atrakcyjnych nagród wśród wszystkich startujących zawodników
10. Sprawy różne:
- Zawody odbędą się bez względu na pogodę,
- Organizatorzy zapewniają opiekę lekarską w trakcie zawodów,
- Koszty dojazdu pokrywają uczestnicy,
- Wszystkie sprawy sporne rozstrzyga sędzia główny zawodów,
- Wszyscy uczestnicy zawodów wyrażają zgodę na publikację ich wizerunku oraz ich imienia i nazwiska w relacjach z imprezy zamieszczonych w mediach oraz materiałach promocyjnych organizatora oraz wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych na potrzeby organizowanych przez organizatora imprez zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. 133/97, poz. 883). Zgadzają się również na otrzymywanie korespondencji drogą elektroniczną i udostępniają w tym celu swój adres e-mail zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 144/02, poz. 1204),
- Telefony kontaktowe w dniu zawodów: 607 379 899, 696 628 077.